2010-02-12

sorry la..sorry...

gua + lanun + topek lepak di maulana...dgn hajat mau bersisha...

then gua panggil la macha kedai tuh...

gua : "boss!!...order2..."

macha : "woraittt"

macha : "mau apa???"

gua + lanun + topek : "ais kosong + teh o ais + teh ais"

macha : "wokeh...siap!!"

lepas tuh macha tuh datang bawak ais kosong + milo ais + teh o ais limau...

kami : "cha...salah antar la cha..."

macha : "ala...sorry la...sorry...sambil sua-suakan air die salah anta kat kitorang..."

topek mengambil milo ais tuh...gua ambil ais kosong gua...

lanun : "teh o ais mane?sy order teh o ais"

macha : "ala sorry la...(sua2 lagi air teh o ais limau die antar tuh)"

lanun wat muke pelik...macha wat muke cute...

lanun wat muke blur...macha kate "yelah2..."n wat muke tacing...XD

gua ngan topek da bantai gelak...XD

No comments:

Post a Comment