2010-02-18

nostalgia sedih

time kecik2 pernah x korg wat mende2 yg sampai skang korg tak caye korg blh wat/berani wat??

gua pernah...

time tuh gua baru 4~5 thn...mak gua belikan bolasepak..for the first time gua dapat hadiah bday present...so mmg eksaited gile ah time tuh...

lepas tuh tibe satu hari...cuzin gua men bola gua...bola tersepak masuk longkang besar depan umah...

so gua dengan beraninye...terjun longkang besar tuh (bese wat)...pahtuh folo bola tuh sampai ke tasik...nak amek tak dapat...sbb tak sampai...

sampai kat tasik...gua terjun masuk tasik sbb nk amek bola tuh...padahal gua tatau berenang...


dlm otak gua dah pikir "mati lemas la ak camnih...haih..."dekat 2-3jam ak terapung dgn memegang bola tuh kat tgh2 tasik tuh...kakak gua datang save the day...WOHOOOO...

-the end- 

p/s : best x ak cite psl zaman dulu2 ak scr malas?XD

No comments:

Post a Comment