2011-06-18

di pagi hari

Sdg ak nyenyak diulit mimpi.
tiba2 kedengaran bunyi ringtone hp htc keupayaan rakanku.

"every morning there's a halo hanging from the corner of my girlfriends four post bed.
i know its not mine but i see if i can use it for the weekend for a one night stand."

gua tonyoh2 mata yg pnuh taik mata.
gua capai hp burok gua atas meja.
tgk jam baru pkl 7PAGI.
"ape gile budak ni ari sabtu psg alarm pkl 7PAGI.kalau bgn xpe gak.ciss." gua mengomel sendirian.
rajin plak gua nk bgn pagi2 time weekend.fuh.jrg sekali beb.
gua try nk tido blk x blh.so gua pon baring sambil berangan-angan.
angan-angan mat jenin.
tinggi langit punya angan-angan.
dh puas berangan gua usha jam hp gua.
terbeliak mata gua bile tgk dh pukol 10PAGI.
"xkn sampai 3jam gua berangan.impossible."bisik gua.
nice.rpenye2 angan-angan gua bercampur mimpi.

3 comments:

  1. hahaha berangan lah sangat...padahal tertido dah tuuuu

    ReplyDelete
  2. @cassiaSiamea
    yaaa.tpt sekali.

    @VL
    itu pasai la ceq kata angan2 campuq mimpi.haha

    ReplyDelete