2010-06-25

telur separuh masak...apetu???

gini citenye...aritu gua ngan family g melancong g Kota Kinabalu,Sabah...

pastu dalam perjalanan nk p nek gunung tuh kitorang singgah kat satu pekan nih...hajat nk mkn bekfes...

sampai kat kedai semua pilih le ape nk mkn...nasi grg la...nasi campur la...mee la..mee hoon la...basically mcm2 lah...

gua lak order lah telur separuh masak...gini dialog gua ngan akak tuh...

gua : telur separuh masak 2 bijik ye akak manis (blkg tuh ak sukati tambah je...XD)

akak manis : err...ape tuh?telur rebus?

gua : x...telur separuh masak...yg cair2 tuh...

akak manis : g mana masaknya?

gua : mcm msk telur rebus...cuma kalau telur rebus 20 minit...telur separuh msk cuma 10 minit...

akak manis : owh...sy ngak tahu...nanti saya tanya sama bos...

phew...nasib baik bos die tau...kalau x kempunan la gua x mkn telur separuh msk...



mmg org KK tatau telur separuh masak ke diorang panggil name lain eh?gua dh kehairanan gile kot...

No comments:

Post a Comment