2010-02-03

isikan ENAM peluru dalam revolver, dan mari main russian roulette bersamaku. saya mula dahulu.FML

malam gua bermula dgn normal...

tibe2 kawan gua memberitahu hajat mahu menepung seorang rakan kami...

ak dgn eksaitednye menunggu detik2 yg dinantikan...

tepat jam 9.45...gua mengorak langkah pergi mandi

i took a bath n while scrubbing myself i noticed the shower gel doesnt feel like usual...checked the bottle...turns out to be the shampoo...FML

gua sampai ke universiti menunggu majlis tepungan...

tibe2 membe classmate gua tegor....

classmate : "weh...ko da study da utk esok?"

gua : "ko amek cgmb ngan ak ke?"

classmate : "bkan cgmb la...quiz untuk web programming esok..."

gua : "dem...ak baru tahu...FML"


lepas tuh gua gerak balik umah sewa...tapau makanan sbb majlis tepung telah ditunda...(org yg hendak ditepung hilang)

setelah berjam2 cubaan gua utk study...gua berkomen-komen d fb buat seketika...dan gua berkata pd diri sendiri...


"esok midterm cgmb n quiz cseb...gua tak stat study lg...FML"


p/s : FML = Fuck My Life


No comments:

Post a Comment