2010-01-02

sedar 2010

sedang ak tgk profil blog membe ak baru ak perasan...skang dah 2010 rupenye...padahal ritu dah g celebrate
gelak jap...HAHAHA...kejap je jgn lebih2...

ermmm...rase cam malas la plak nak wat post pasal nuyer nih...tp sbb gua bosan menonggeng nih jd buat gak aa...

8.30 mlm
- roadblock kat kajang...jalan 5 lane jd 2 lane je...ade dua org polis...motor2 SEMUA kene tahan kat blh kiri...TIBE2...jengjengjeng...ak sesat kat lane kanan...polis wat muke blur ak lagi la wat muke blur...kitorang lawan sape lg blur...last2 ak ngaku kalah...die polis kot...mau kene tangkap ke...XD

9.30
- bertolak pergi zouk...kawan ku kata ada guestlist katanya...gua pon dgn rasa happy di hati mau celeb di zouk terus memecut membawa kereta membe ku tadi sedang die melayan sedut2 kat belakang

10.30
-setelah berhempas pulas membawa kereta separa racing yg clutch TERAMAT keras tiba gak gua kat zouk...carik parking jap....parking 10hengget...betulkn rambut jap..."still standing?" kata membe ku..."ko tak nampak ak tgh berdiri nih?mesti la still standing...XD"kataku...

10.45
-sesampai di depan zouk kitorg pon grak nak masuk...kate guestlist n password...sekali akak doorgirl tuh kate takde...gua dah angin dah time tuh...check punye check zouk cancel guestlist sbb guestlist kitorang tuh under dj n dj tuh tak spin malam NYE

11.00
-"CIBAI!!!"kataku...lalu rakanku berkata "jom aa cari tempat baru...maizon ke ape ke..."

sesat punye sesat dapat kol..."weh...kitorang kat gosh nih...cepat ahhh..."

-gua dah malas nak taip so wat pendek2 je-
11.15
VROOOOMMMMMMM sampai maizon...parking 15hengget...lalu mereka berkata "gosh penuh kot...masuk blanc?""ak malas la plak nak clubbing...igtkan dapat masuk zouk tuh...jom la shisha''

ak : "shisha??MENDEEEE!!!NYE SHISHAAA...gile tak berbaloi..."
Mr.Blu dah tacing budak2 taknak g clubbing

~ak dah teramat malas nak taip~
12.00
sangkut jam depan klcc...tgk fireworks dlm kete ikut celah2 pokok

2.30
sampai jln damai...shisha...

6.30
balik uni amek moto...

7.30
sampai umah sewa...takde tempat nak tido...ramai membe crash kat umah tuh....

8.30
gua tido lantai kat ruang tamu

2.30
gua bgn...gua kata kat dinding..."bestkan new year celeb tahun nih..."
dalam hati rasa nak tumbuk dinding tuh sampai pecah...tp pikirkan tgn ku yg lembik nih...gua cancel idea...

No comments:

Post a Comment