2009-08-13

Feninnnnfeninnnnnn

ak rase tensen, kagum, sakit, kewl, dan awesome at the same time...nak tau kenape?gini ceritanya...

gua penat mengadap komputer dr kol 12tghhari untill 9pm...

ak pon mule la bergerak balik umah memandangkan ak dah dihalau ngan rumate ak...die kate nak gne bilik...ak pon orait jela...huhuhuhu...tp gune bilik utk ape ak tatau la kan...wakakakaka...

dari kajang ke kelana jaya mengambil masa dalam 40minit memandangkan gua bawak kenderaan dua tayar...

topspeed moto dlm 100km/h...gua tgk jam kol 10pm...agak2 dlm kol 1040 sampai aa umah...

dgn keadaan minda kelesuan...gua pulas minyak...gua singgah 7e...beli air...gua sampe umah tgk2...baru kol 10.20...

dan disinila bermulanya penyesalan yg tak terhingga...kenape?sbb...punye gua concentrate bwk moto td...sampai skang gua pening kepala...jalan pon x betul...

No comments:

Post a Comment